Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

SORRY

Av Amanda & RJ - 25 juli 2010 19:24


Sorry att jag inte har skrivit nåt i bloggen på länge!!! Har haft mycket att göra som RJ sa så sorry!


I helgen har jag varit hos Vania (min kompis) landställe i Enköping. Det var jätte roligt att va där men det var inte världens bästa väder för det var moln typ hela tiden och bara 21-22 grader varmt men det är ju kanske inte så mycket BARA men man har ju blivit ganska van med att det är typ 30 grader så det känns lite kallt nu när det bara har varit 21-22 grader ;) Aja


Imorrn ska jag iaf åka kryssning med familjen och min moster, morbror, kusin och sysling och hennes mamma och pappa. Ska bli kul men det som inte blir kul är att jag kommer behöva gå upp halv 6 och det är ju det bästa som finns att göra på sitt sommarlov när man igentligen vill sova till typ 2!!!


Men aja nu vill jag inte längre plåga er med mitt gnällande så...


XOXO    ///Amanda

   

 
 
N

N

25 juli 2010 20:15

Kika gärna in på min blogg och svara på "Dagens fråga" som jag har idag. Kram!

http://ndk.bloggplatsen.se

Amanda & RJ

15 augusti 2010 01:12

Jätte fin blogg ♥
Tyvärr hann vi inte svara på dagens fråga :( men nästa gång :) säg bara till :D

// Amanda o RJ :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda & RJ - 22 maj 2011 00:10

Det har gått typ 1 år sen det senaste inlägget :/    Så det som händer just nu är att Jag (RJ) bytte skola, så Jag och Amanda går inte i samma längre :(   Vi har blivit hard core Beliebers ;) we love Justin Bieber♥   //RJ :) ...

Av Amanda & RJ - 8 september 2010 16:10

Just nu sitter jag o kollar på Tv och har jätte trågigt ;( aså jag kunde nt gå t skolan idah för jag e sjuk ! Har feber;/. ...

Av Amanda & RJ - 21 augusti 2010 01:52

Hej hej :) Det här blir ett sent inlägg. Men aja ...  Just nu lyssnar jag på audio push-teach me how to jerk (justin bieber) Den e sååå bra :D haha !   Imorrn elr idag *hehe* ska jag kanske göra nåt med nån vet nt :S elr så ska jag bara v...

Av Amanda & RJ - 21 augusti 2010 01:48

Gillar den hära videon :)  // RJ <3

Av Amanda & RJ - 19 augusti 2010 04:35

  Nu sitter jag vid datorn som ni säkert fattar ;P Iaf nu är kl 04:35 och jag är fortfarande uppe och jag vet inte om jag ska sova eller inte!? Kanske borde sova med tanke på att det är skola på måndag!! :(   Asså jag vill värkligen inte börj...

Presentation


Hej hej ! här är skaparna av bloggen ;P ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om du fick välja ...
 i Phone
 i Pod
 i Pad
 Eh, alla tre ?!
 i Phone + i Pod
 i Pod + i Pad
 i Phone + i Pad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ChatBox fråga oss ! ♥

Kontakta oss ♥

Poll/qiz of the day

Google Translate ♥

GästBok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards