Alla inlägg under juli 2010

Av Amanda & RJ - 25 juli 2010 19:24


Sorry att jag inte har skrivit nåt i bloggen på länge!!! Har haft mycket att göra som RJ sa så sorry!


I helgen har jag varit hos Vania (min kompis) landställe i Enköping. Det var jätte roligt att va där men det var inte världens bästa väder för det var moln typ hela tiden och bara 21-22 grader varmt men det är ju kanske inte så mycket BARA men man har ju blivit ganska van med att det är typ 30 grader så det känns lite kallt nu när det bara har varit 21-22 grader ;) Aja


Imorrn ska jag iaf åka kryssning med familjen och min moster, morbror, kusin och sysling och hennes mamma och pappa. Ska bli kul men det som inte blir kul är att jag kommer behöva gå upp halv 6 och det är ju det bästa som finns att göra på sitt sommarlov när man igentligen vill sova till typ 2!!!


Men aja nu vill jag inte längre plåga er med mitt gnällande så...


XOXO    ///Amanda

   

Av Amanda & RJ - 25 juli 2010 03:12

Hej igen :)

Jag kllade lite i statistiken på bloggen och såg att, den 18 juni fick bloggen 6st besökare och det är faktist bloggens rekord ;) Men det jag också såg, är att bloggen får mer besökare ju mer vi skriver i den :P (okey jag e trög men..)


Men om vi gör såhär då...

Om vi sätter upp ett ''mål'' att vi ska få mer än 10  besökare den 30 juli


// RJ

Av Amanda & RJ - 19 juli 2010 17:24

Okey inlägget kanske är lite onödigt men ändå ^^


     

s   

Vit tiger ♥ asså dem är så söta och speciella :)

Presentation


Hej hej ! här är skaparna av bloggen ;P ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om du fick välja ...
 i Phone
 i Pod
 i Pad
 Eh, alla tre ?!
 i Phone + i Pod
 i Pod + i Pad
 i Phone + i Pad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ChatBox fråga oss ! ♥

Kontakta oss ♥

Poll/qiz of the day

Google Translate ♥

GästBok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards