Alla inlägg under juni 2010

Av Amanda & RJ - 30 juni 2010 00:09

Asså jag har veerkligen dåligt minne.

Idag skulle jag ringa Amanda för hon hade ringt innan men då hade jag inte tid, vi skulle åka t ikea elr nåt. Men I alla fall. Jag skulle ringa henne när jag kom hem :) men det hade jag helt glömt bort -.-' RINGER DEJ IMORRN :]


F Ö R L Å T M A N D I S


Av Amanda & RJ - 30 juni 2010 00:06

Aa rubriken säger allt :)

Har inte varit så aktiv när det gäller bloggandet ^^

men asså har sååå mycket att göra nu på sommaren :D


kommer ett till inlägg snart...

_


/// RJ ♥

Av Amanda & RJ - 23 juni 2010 17:39


Hejsan allihop! eller aa allihop vet jag inte men... ;) Aja idag har jag varit på stranden med Sara min kompis. Vi hade jätte roligt vi va typ där från 12 t halv 6!  Vi hade skit kul! Vi sola,bada, lyssna på musik och snacka det var jätte roligt i alla fall!!!! ;)  


Men det va inte så kul när små barnen börja komma!!! Dom skrek och skvätte vatten överallt!!! Det va skit jobbigt!!

Men vid typ tre tiden hade typ alla gått så då var vi helt själva och det var jätte skönt!


Äntligen kommer värmen! Har längtat länge nu :) Idag vid tre tiden var det typ 27.3 och nu när jag kom hem var det typ 25.8 så det har varit och är väldigt varmt och skönt ;)   


  SOMMARLOV   


/// Amanda     Ha en SUPER skön kväll   

    

Av Amanda & RJ - 22 juni 2010 00:47

Asså nu har jag börjat sova typ klockan 5 t 2   
asså jag är ju lite trött nu men..... Aa jag är nog uppe lite till   
Well.... har inte så mycket att säga nu såååå.... Här får ni en musik video istället :)


///RJ ♥


Av Amanda & RJ - 21 juni 2010 22:25


Hej!Det har varit skit tråkigt väder jätte länge nu och jag orkar inte me det längre jag vill ha en riktig sommar med sol och värme! Aja


Idag har jag haft det jätte tråkigt jag har varit hemma hela dagen och seggat, kollat på en tråkig film och varit inne på FB m.m

Efter middan blev jag nästan galen av uttråkning så jag tog en jogging tur. Och när jag hade joggat i typ en halv timme så stanna jag för att dricka vatten så blev jag stucken av en geting och gissa om det var kul att få jogga i en halv timme till för att komma hem fort när det svider och bränner som F*N!


HATAR GETINGAR! 


Aja nu orkar jag inte skriva något mer så hej då!  



///Amanda   



Av Amanda & RJ - 18 juni 2010 16:19

Asså här hos mej regnar det !

I juni ska det ju vah sol och ljusblå himmer och typ 30 grader varmt !

men nähe sveriges sommar väder är SÄMST!!!! Nu sitter jag iaf i mitt rum och äter chocklad och har det bäst    ♥

/// RJ ♥


Av Amanda & RJ - 18 juni 2010 02:09

Kolla in ! 

Japp vi har piffat till bloggen lite med en ChatBox     

Aa där kan du chatta med oss och ställa frågor   



///♥ RJ

Av Amanda & RJ - 17 juni 2010 23:39


Nu sitter jag hemma framför TV och kollar på Scrubs och kollar oxå runt lite på FaceBook har inte så myk annat att göra! Kommer nog inte gå att lägga mig på ett tag :P


Hoppas det blir lite varmare snart!  

för det känns värkligen inte som det är sommar!


Aja nu vet jag inte vad jag ska skriva så jag får väl komma på nått annat att göra  


/// Amanda   

Presentation


Hej hej ! här är skaparna av bloggen ;P ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om du fick välja ...
 i Phone
 i Pod
 i Pad
 Eh, alla tre ?!
 i Phone + i Pod
 i Pod + i Pad
 i Phone + i Pad

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ChatBox fråga oss ! ♥

Kontakta oss ♥

Poll/qiz of the day

Google Translate ♥

GästBok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards